شماره امداد بایک سابرینا | امداد خودرو بایک سابرینا

امداد خودرو بایک سابرینا

اگر شما از جمله افرادی هستید که از خودرو بایک سابرینا استفاده می‌کنید پس این مطلب را باید با دقت مطالعه کنید چرا که شما به امداد خودرو بایک سابرینا نیاز دارید. در سطح کشور مراکز و امداد خودرو‌های بسیار زیادی وجود دارد که خدماتی را برای خودرو‌ها از برند‌های مختلف ارائه می‌کنند. قطعاً مراجعه کردن به این مراکز بهتر از رفتن به سراغ تعمیرکاران خصوصی است. اما این موضوع از چند منظر اهمیت دارد که برای شما توضیح خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

خدمات امداد خودرو بایک سابرینا

ما به همه دارندگان خودرو بایک سابرینا توصیه می‌کنیم در هر شهری که زندگی می‌کنند شماره امداد خودرو بایک سابرینا را در گوشی تلفن همراه خود ذخیره نمایند تا بتوانند از خدمات این مرکز استفاده کنند. این خدمات به شرح زیر می‌باشند:

 خدمات تعمیر در محل بایک سابرینا

اگر می‌خواهید به سفر بروید قبل از هر چیزی باید خودروی خود را سرویس کنید. یا ممکن است صبح از خواب بیدار شوید و متوجه خرابی خودرو و عدم روشن شدن آن گردید. در هر صورت می‌توانید از خدمات تعمیرات در محل امداد خودرو بایک سابرینا بهره‌مند شوید. اگر شماره امداد خودرو بایک سابرینا که در نزدیک‌ترین محل نسبت به موقعیت جغرافیایی شما قرار دارد را در گوشی تلفن خود ذخیره کرده باشید، با یک تماس و ارائه درخواست می‌توانید حتی المقدور از خدمات مکانیکی سیار استفاده کنید.

استفاده از قطعات باکیفیت و اورجینال

در صورتی که خرابی در داخل ماشین شما اتفاق افتاده باشد اگر قطعات چینی بر روی آن قرار گیرد، شک نداشته باشید که این بار خودرو بدتر از قبل خراب می‌شود و حتی به قطعات داخلی آن آسیب بیشتری وارد خواهد شد. برای جلوگیری از بروز این مشکل باید از قطعات اصلی استفاده شود. اما آیا می‌دانید برخی از تعمیرکاران خصوصی برای اینکه تعمیرات مقرون به صرفه شده و مشتری بیشتری داشته باشند از قطعات چینی استفاده می‌کنند؟ اگر شما تحت نظر امداد خودرو بایک سابرینا عمل کنید نگرانی از این بابت نخواهید داشت چون تکنسین‌های ما بعد از اینکه سرویس یا تعمیرات ماشین به پایان رسید، حتماً گارانتی قطعه را در اختیار شما قرار می‌دهند.

 باتری به باتری بایک سابرینا

اگر ماشین شما روشن نمی‌شود و تعمیرکاری به شما گفته است که باتری از کار افتاده و باید آن را عوض کنید، دست نگه دارید؛ اجازه دهید تعمیرکاران ما در امداد خودرو‌ بایک سابرینا مراجعه کنند و وضعیت باتری را بررسی نمایند. احتمال دارد شارژ باتری تمام شده باشد و با یک باتری باتری کردن مشکل حل می‌گردد. پس هم باتری اصلی ماشین بر روی آن حفظ خواهد شد و هم هزینه زیادی پرداخت نکرده‌اید.

 تعویض باتری با انواع اصل

در صورتی که تکنسین‌ها و تعمیرکاران ما بعد از بررسی خودرو به این نتیجه برسند که عمر مفید باتری تمام شده است و باید یک باتری جدید بر روی آن قرار گیرد، حتماً از یک باتری اصل استفاده می‌کنند و گارانتی آن را به شما تحویل می‌دهند تا مطمئن شوید باتری اصل و باکیفیت در اختیار شما قرار گرفته است.

 ارائه ضمانتنامه

تمامی خدماتی که توسط امداد خودرو ارائه می‌شود دارای ضمانتنامه هستند. حتی اگر ماشین شما سرویس شود باز هم تعمیرکاران ما موظف هستند گارانتی را به شما تحویل دهند تا اگر به مشکلی برخورد کردید بتوانید از خدمات رایگان بهره‌مند شوید.

هزینه طبق نرخ مصوب اتحادیه

آیا دوست دارید سرویس و یا تعمیر خودروی شما با بهترین کیفیت و با قیمت بسیار مناسب انجام شود؟ قطعاً برای اینکه به چنین هدفی برسید به امداد خودرو‌ بایک سابرینا نیاز دارید. این هم دلیل دیگری است که شما باید شماره امداد خودرو بایک سابرینا  را در گوشی تلفن خود داشته باشید.

شماره تلفن‌ امداد خودرو بایک سابرینا

شماره امداد خودرو بایک سابرینا 02147629900 است. می‌توانید با این شماره تماس بگیرید و درخواست خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. البته ما امکان ارتباط آنلاین را نیز فراهم کرده‌ایم. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که درخواست خود را به کارشناسان ما اطلاع داده و منتظر بمانید خدمات برای شما ارائه شود.

کلام آخر

امداد کرمان موتور مفتخر است اعلام نماید که با تیمی از مهندسین توانمند و تعمیرکاران باسابقه، خدمات مربوط به امداد خودرو بایک سابرینا را نیز ارائه می‌کند. می‌توانید با ما تماس بگیرید. در صورتی که امکان داشته باشد خدمات در محل را برای شما عزیزان ارائه خواهیم کرد. در غیر این صورت و حتی اگر نیاز به یدک کش داشتید می‌توانید با خیال آسوده بر روی کمک ما حساب کنید. ما به بهترین شکل ممکن از شما حمایت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *