امداد خودرو سانگ یانگ

امداد نیرو خودرو

قطعاً شما که این مطلب را مطالعه می‌کنید به دنبال نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌های مجاز در کشور می‌گردید که تحت نظر افراد متخصص مدیریت می‌شوند و شما بدون هیچگونه دغدغه و نگرانی می‌توانید سرویس و یا تعمیر خودروی خود را به آن‌ها بسپارید. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا با خدمات امداد نیرو خودرو آسیا آشنا شوید. در این صورت متوجه خواهید شد این مرکز چه خدمات ‌ایده‌آلی را برای مشتریان در نظر گرفته است.

بررسی خدمات امداد نیرو خودرو آسیا

از آنجایی که قیمت وسیله نقلیه هر روز در حال افزایش است و قطعات خودرو‌ها بسیار گران هستند، بنابراین وقتی شما می‌خواهید خودروی خود را تعمیر و یا سرویس کنید، نباید به هر تعمیرکاری اعتماد نمایید. به هر حال بحث هزینه و طول عمر مفید خودرو در میان است. امداد نیرو خودرو آسیا خدمات زیر را در راستای جلب رضایت مشتریان عزیز در نظر گرفته است:

شارژ و یا تعویض باتری خودروهای نیروخودرو

اگر زمان روشن کردن خودرو متوجه می‌شوید علی‌رغم استارت خوردن، خودرو روشن نمی‌شود، به احتمال زیاد باتری مشکل پیدا کرده است. یا شارژ آن تمام شده و یا طول عمر آن به اتمام رسیده و حتماً لازم است باتری را عوض کنید. اما اجازه دهید افراد متخصص در این زمینه نظر دهند. تعمیرکاران تجربی به صورت حرفه‌ای نمی‌توانند عمل کنند. اما تکنسین‌های ما در امداد نیرو خودرو آسیا طبق قوانین این مرکز موظف هستند در صورتی که باتری سالم است ولی شارژ آن به اتمام رسیده، حتماً خدمات باتری باتری را برای شما انجام دهند.اگر متوجه شوند که طول عمر باتری به اتمام رسیده است، طبق تعهداتی که ما در قبال مشتریان عزیز داریم، خود را موظف می‌دانیم حتماً باتری اورجینال را استفاده کنیم و گارانتی را در اختیار مشتری بگذاریم.

خدمات یدک کش و خودروبر نیروخودرو

اگر در یک روز برفی خودروی شما در کنار جاده خراب شده و نیاز است حتماً یدکش مراجعه کند و آن را جابجا نماید؛ اگر دچار تصادف سنگین شده‌اید، به هر حال می‌توانید از امداد نیرو خودرو آسیا بخواهید خدمات یدک کش را برای شما ارائه کند.

مزایا و ویژگی های امداد نیرو خودرو آسیا

چنانچه از خدمات امداد نیرو خودرو آسیا استفاده می کنید مزایای زیر را نیز دریافت می کنید:

حضور افراد متخصص در امداد نیرو خودرو آسیا

تنها افرادی می‌توانند در این مرکز کار کنند که هم دارای مدرک علمی در زمینه تعمیرات وسایل نقلیه هستند و هم دوره‌های آموزشی امداد نیرو خودرو آسیا را پشت سر گذاشته‌اند. برای ما این مسأله مهم است که تعمیرکاران ما با یک نگاه بتوانند عیب خودرو را تشخیص دهند و مشکل را به طور اساسی برطرف کنند. در این صورت رضایت مشتری به پیشبرد اهداف کاری ما کمک خواهد کرد. هر مشتری در صورت رضایت، افراد بیشتری را جذب امداد نیرو خودرو آسیا خواهد کرد. بنابراین تمرکز ما بر روی رضایت شما هموطنان عزیز می‌باشد.

تعمیر و یا سرویس در محل

آیا شما در شهر‌هایی زندگی می‌کنید که ترافیک‌ها بسیار سنگین هستند و برای رفت و آمد به تعمیرگاه‌ها جهت سرویس خودرو و یا رفع خرابی‌های جزئی، مجبور هستید ساعات زیادی در ترافیک بمانید؟ یا اینکه مجبور هستید یک روز کاری را مرخصی بگیرید؟ اگر با امداد نیرو خودرو آسیا در ارتباط باشید، خدمات در صورت امکان در محل برای شما انجام خواهد شد. شما با ما تماس می‌گیرید و درخواست خود را مطرح می‌کنید. در صورت امکان، تکنسین‌ها با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه می‌کنند و خودرو را سرویس و یا تعمیر خواهند کرد.

پاسخگویی ۲۴ ساعته

به هر حال ممکن است شما در هر زمان از شبانه روز با مشکل خرابی خودرو مواجه شوید. به همین خاطر امداد نیرو خودرو آسیا خدمات ۲۴ ساعته را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. شماره این مرکز را از داخل سایت بردارید؛ در تلفن همراه خود ذخیره کنید و هر زمان به کمک نیاز داشتید با ما تماس بگیرید.

استفاده از قطعات اورجینال

آیا می‌دانید اگر قطعه‌ای در موتور خودرو خراب شود و قطعات چینی جایگزین آن گردد به سلامت موتور نیز آسیب وارد خواهد شد؟ برای اینکه در دام چنین اتفاقاتی گرفتار نشوید، با امداد نیرو خودرو آسیا که به عنوان یکی از نمایندگی‌های معتبر در ایران شناخته شده است در ارتباط باشید. ما در این مرکز فقط قطعات اورجینال را مورد استفاده قرار می‌دهیم و برای اینکه مشتری از این بابت اطمینان پیدا کند، گارانتی را در اختیار او قرار خواهیم داد.

 ارائه گارانتی تعمیرات

آیا می‌دانید یکی از خدمات‌های امداد نیرو خودرو آسیا این است که مهندسین خود را موظف کرده حتماً در پایان کار گارانتی با نام خود و تاریخ اعتبار طولانی در اختیار مشتریان بگذارند؟ در صورتی که در بازه اعتبار ضمانتنامه تعمیرات، خودروی شما دوباره دچار مشکل شد، کافی است با امداد نیرو خودرو آسیا تماس بگیرید و نام تکنسین را اعلام کنید تا دوباره برای تعمیرات و یا سرویس خودرو مراجعه کند.

هزینه امداد نیرو خودرو آسیا

دغدغه اغلب مردم این است که تعمیر و یا سرویس خودرو به بهترین شکل ممکن و با هزینه پایین انجام شود. در امداد نیرو خودرو آسیا ما طبق تعرفه‌های اتحادیه عمل می‌کنیم. مهندسین ما سرخود مبلغی را از شما دریافت نخواهند کرد. ابتدا موظف هستند خودرو را به طور کامل بررسی نمایند تا براساس میزان نیاز به سرویس و یا تعمیرات، مشخص ‌گردد که چه مقدار هزینه باید بپردازید. ممکن است قطعه‌ای آسیب دیده باشد ولی امکان تعمیر آن وجود دارد. بنابراین هزینه‌ها در چنین شرایطی برای شما کمتر خواهد شد. در نهایت برای اینکه از هزینه‌ها اطمینان پیدا کنید، مهندسین ما به شما فاکتور با جزئیات تحویل خواهند داد و مهر امداد نیرو خودرو آسیا بر روی فاکتور درج می‌گردد.

کلام آخر

امداد کرمان موتور مفتخر است اعلام نماید که تمامی خدمات امداد نیرو خودرو آسیا را تحت نظر افراد متخصص و مهندسین کاربلد ارائه می‌کند. اگر به سرویس، تعمیر و یا خدمات دیگر خودرو نیاز دارید، با شماره 02147629900 بگیرید. ما کارشناسان خود را در صورت امکان به محل اعزام می‌کنیم تا خدمات لازم را برای شما ارائه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *