امداد خودرو فردا موتورز

امداد خودرو فردا موتورز

در صورتی که شما یکی از خودرو‌های فردا موتورز را خریده‌اید و به دنبال امداد خودرو معتبر برای حمل یا تعمیر خودروی خود می‌گردید، ما به شما امداد خودرو فردا موتورز را پیشنهاد می‌کنیم. تعمیرات و سرویس  خودرو نباید به دست هر تعمیرکاری سپرده شود. اگر تکنسین مربوطه مهارت لازم برای عیب‌یابی را نداشته باشد، مسلماً باعث خرابی‌های بیشتر در خودرو خواهد شد و یا اینکه نمی‌تواند عیب اصلی را پیدا کند. در این مطلب با ما همراه باشید تا خدمات امداد خودرو فردا موتورز را برای شما شرح دهیم.

خدمات امداد خودرو فردا موتورز

معروف‌ترین خودرو‌های متعلق به فردا موتورز شامل RX5،  SX6،  SX5،  511، T5 و  FMC می‌باشد. اگر شما صاحب یکی از این خودرو‌ها هستید، تحت نظر نمایندگی امداد خودرو فردا موتورز از خدمات زیر بهره‌مند خواهید شد:

تعمیرات در محل فردا موتورز

 بهترین اقدامی که امداد خودرو فردا موتورز در راستای ارائه خدمات به مشتریان برای افزایش سرعت عمل و همچنین افزایش رضایتمندی آن‌ها انجام داده است، اعزام تعمیرکار به محل برای عیب‌یابی، سرویس و تعمیرات می‌باشد. اگر  می‌خواهید به سفر بروید، به جای اینکه شخصاً به امداد خودرو فردا موتورز مراجعه کنید، از خدمات تعمیرکار سیار بهره‌مند شوید. آیا ماشین شما خراب شده است؟ با شماره امداد فردا موتورز تماس بگیرید و درخواست تعمیرات در محل داشته باشید. در صورت امکان، تکنسین با تجهیزات کامل به محل مراجعه می‌کند تا بدون نیاز به جابجا کردن خودرو، بتوانید در اولین زمان ممکن، ماشین خود را سالم تحویل بگیرید.

امداد باتری فردا موتورز

ممکن است به صورت ناگهانی باتری ماشین از کار بیفتد. این موضوع بدان معنا نیست که حتما عمر مفید باتری به اتمام رسیده است بلکه شاید شارژ آن تمام شده و نیاز به باتری به باتری خواهد بود. یکی از خدمات امداد خودرو فردا موتورز همین بحث شارژ کردن باتری و یا تعویض آن است. تکنسین‌های ما ابتدا سلامت باتری را بررسی می‌کنند. اگر مطمئن شوند خرابی در داخل آن اتفاق نیفتاده است، با باتری به باتری، آن را شارژ خواهند کرد. ممکن است بعد از چند سال، باتری به طور کامل از کار بیفتد. برای اینکه مطمئن شوید یک باتری اصل و اورجینال بر روی خودرو نصب می‌گردد، با امداد خودرو فردا موتورز در ارتباط باشید چون ما باتری‌های اصل دارای گارانتی را بر روی خودرو نصب خواهیم کرد.

تعویض قطعات اورجینال

امداد خودرو فردا موتورز به خوبی می‌داند اگر قطعات چینی و بی‌کیفیت را بر روی خودرو‌های مشتریان نصب کند، مشتریان خود را از دست خواهد داد چون این قطعات هم طول عمر بسیار کوتاهی دارند و هم باعث خرابی بیشتر در موتور دستگاه خواهند شد. تعمیرکاران ما حتماً برای تعویض قطعات، طبق دستورالعمل امداد خودرو فردا موتورز پیش ‌می‌روند. یعنی گارانتی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا مطمئن شوید قطعات مورد استفاده، اصل هستند.

پنچرگیری سیار فردا موتورز

در هر کجای شهر که خودروی شما پنچر شده است، با یک تماس با شماره امداد فردا موتورز می‌توانید از کارشناسان ما بخواهید برای پنچرگیری مراجعه کنند. بنابراین به هیچ عنوان نیاز نیست خود شما شخصاً دست به کار شوید. تمام امور، توسط تکنسین‌های ما پیش خواهد رفت.

حمل خودرو فردا موتورز

به هر حال بنا به دلایلی ممکن است شما به یدک کش خودرو نیاز داشته باشید. برای مثال تصادفی سنگین متحمل شده‌اید و یا در بیرون از شهر، خودروی شما از کار می‌افتد. اگر شماره امداد فردا موتورز را در تلفن همراه خود داشته باشید، با یک تماس به راحتی می‌توانید از خدمات یدک کش خودرو بهره‌مند شوید.

ویژگی های امداد خودرو فردا موتورز

علت اینکه به شما توصیه می‌کنیم سرویس، عیب‌یابی و تعمیر خودرو‌های خود را به امداد خودرو فردا موتورز بسپارید، منافعی است که نصیب شما می‌گردد:

تمامی خدمات این مرکز با گارانتی به مدت زمان طولانی ارائه می‌گردد.

اگر خودروی شما دارای ضمانت نامه معتبر باشد، تخفیف بسیار خوبی را از امداد خودرو فردا موتورز دریافت خواهید کرد.

افرادی مسئول عیب‌یابی و یا تعمیرات خودروی شما خواهند بود که به صورت تخصصی در این زمینه کار کرده‌اند و با سیستم طراحی انواع خودروی فردا موتورز آشنایی دارند.

ما به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم. با یک تماس می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و درخواست خود را مطرح نمایید.

شماره امداد فردا موتورز

هر شخصی که خودرویی از برند فردا موتورز دارد، باید حتماً در تلفن همراه خود شماره امداد فردا موتورز را ذخیره کند چون همانگونه که گفتیم در این مرکز تکنسین‌های متخصص و حرفه‌ای حضور دارند که دوره‌های عملی برای آشنایی با سیستم طراحی انواع خودرو‌های فردا موتورز را سپری کرده‌اند. پس با یک نگاه می‌توانند عیب رخ داده را تشخیص داده و مشکل را برطرف نمایند. در هر زمان از شبانه روز که به کمک نیاز داشتید، کافی است با ما تماس بگیرید. ما آماده ارائه خدمات به شما خواهیم بود.

کلام آخر

امداد خودرو کرمان موتور یکی از مراکزی است که خدمات مربوط به امداد خودرو فردا موتورز را نیز ارائه می‌کند. ما به صورت ۲۴ ساعته، تحت نظر تکنسین‌های حرفه‌ای و با خدمات متنوع، در خدمت شما هستیم. هزینه‌ای که شما برای سرویس و یا تعمیر خودرو باید بپردازید، طبق نرخ اتحادیه محاسبه می‌شود چون برای ما مهم است که مشتریان بتواند بهترین خدمات را با قیمت مناسب دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *