امداد خودرو فواکس واگن

امداد خودرو فولکس واگن

ما در مقالات متعدد سعی کرده‌ایم نمایندگی‌ها و امداد خودرو‌های مختلف را به شما معرفی نماییم تا براساس نوع خودرویی که استفاده می‌کنید بتوانید برای تعمیرات و یا سرویس ماشین خود به افراد متخصص مراجعه نمایید. در این مطلب قرار است شما را با خدمات امداد خودرو فولکس واگن آشنا کنیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

خدمات امداد خودرو فولکس واگن

در حال حاضر تعمیرکاران زیادی در سطح کشور به صورت خصوصی در زمینه تعمیرات، عیب‌یابی و سرویس وسایل نقلیه فعالیت دارند. اما قطعاً اگر شما افراد متخصص را پیدا کنید که در حوزه خودرو شما به صورت تخصصی کار کرده‌اند، از کیفیت کار مطمئن خواهید بود. در همین راستا بهتر است مروری بر خدمات امداد خودرو فولکس واگن داشته باشیم در این صورت متوجه خواهید شد چرا به شما پیشنهاد می‌کنیم چنین مرکزی را انتخاب کنید:

 امداد خودرو سیار فولکس واگن

اولین و مهم‌ترین اقدامی که امداد خودرو فولکس واگن برای هموطنان عزیز انجام داده است، اعزام تعمیرکار به محل برای عیب‌یابی و یا سرویس خودرو می‌باشد. شاید می‌خواهید ماشین خود را برای سفر آماده کنید. پس باید سرویس شود. و یا اینکه در زمان رفتن به سرکار، متوجه می‌شوید خودرو روشن نمی‌شود. در چنین شرایطی می‌توانید با امداد خودرو فولکس واگن تماس بگیرید. ما خدمات امداد خودرو سیار را برای شما ارائه می‌کنیم. در صورت امکان، تعمیرکار به محل مراجعه می‌کند و عیب‌یابی را انجام می‌دهد. پس نیازی به جابجایی خودرو نخواهد بود.

امداد باتری فولکس واگن

یکی از مهمترین دلایلی که ممکن است خودرو شما روشن نشود، بحث تمام شدن شارژ باتری و یا تمام شدن عمر مفید باتری است. متاسفانه بعضی از تعمیرکارانی که به صورت خصوصی کار می‌کنند، از اعتماد مردم سو استفاده کرده و حتی اگر باتری طول عمر مفید خود را از دست نداده باشد، آن را عوض می‌کنند. در این صورت پول بیشتری از مشتری دریافت خواهند کرد. برای اینکه مطمئن باشید مورد سوءاستفاده قرار نمی‌گیرید، بهتر است با امداد خودرو فولکس تماس بگیرید. تعمیرکاران ما وضعیت باتری را بررسی می‌کنند. در صورتی که امکان شارژ باتری وجود داشته باشد، خدمات باتری باتری انجام خواهد شد. ولی اگر متوجه شوند طول عمر مفید باتری از دست رفته است، با یک باتری اورجینال دارای گارانتی آن را عوض خواهند کرد.

خدمات پنچرگیری فولکس واگن

شاید تصور کنید پنچرگیری یک کار بسیار راحتی است ولی برای بانوان واقعاً‌ کاری سخت به حساب می‌آید. بنابراین وقتی شماره امداد فولکس را در گوشی خود ذخیره کنید، در هر قسمت از شهر که باشید،  با خیال راحت حتی برای پنچرگیری خودرو نیز می‌توانید از ما کمک بگیرید.

خدمات یدک ‌کش فولکس واگن

برای مواقعی که خودروی شما در سطح شهر تصادف سنگینی را متحمل شده و یا اینکه یک دچار خرابی شده‌ است و نمی‌توانید خودرو را جابجا کنید، خدمات یدک‌کش خودرو به کمک شما می‌آید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با شماره امداد فولکس واگن تماس بگیرید. در اولین فرصت یدک  کش به محل اعزام می‌شود؛ خودرو را به نمایندگی انتقال می‌دهد و اکنون مهندسین ما مشغول عیب‌یابی و تعمیرات خواهند شد.

کفی خودروبر فولکس واگن

آیا شما خودرو‌هایی در محل کار خود دارید که می‌خواهید آن‌ها را جابجا کنید و به یک محل امن ببرید؟ بهترین راهکار این است که از کفی خودروبر استفاده کنید چون دیگر نیاز به سوار شدن و جابجایی خودرو در سطح شهر نیست. در واقع کفی خودروبر با اطمینان بالا تمامی خودرو‌های شما را جابجا خواهد کرد بدون اینکه آسیبی به آن‌ها وارد گردد.

مزایای امداد خودرو فولکس واگن

مسلماً وقتی شما تعمیرات و یا سرویس خودروی خود را به امداد خودرو فولکس واگن می‌سپارید، از چند منظر سود خواهید کرد:

  1. چون تمامی تعمیرکاران ما مهندسین با تجربه و متخصص هستند که دوره‌های علمی و عملی را سپری کرده‌اند، پس مطمئن خواهید بود عیب‌یابی به صورت تخصصی انجام می‌شود.
  2. تمامی خدماتی که امداد خودرو فولکس واگن ارائه می‌کند دارای گارانتی است. پس مطمئن خواهید بود اگر دوباره همین خرابی در خودرو اتفاق افتاد، به صورت رایگان به شما کمک می‌کند مشکل برطرف شود.
  3. آیا می‌دانید اگر گارانتی خودروی شما هنوز اعتبار دارد، تحت نظر امداد خودرو فولکس واگن می‌توانید از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید.
  4. آیا می‌دانید امداد خودرو فولکس واگن متعهد است به هیچ عنوان از قطعات چینی بر روی خودرو استفاده نکند و تمامی قطعات اصل و دارای گارانتی هستند؟
  5. این مرکز به صورت ۲۴ ساعته خدماتی را برای شما عزیزان ارائه می‌کند. هر زمان از شبانه روز که به کمک نیاز داشتید کافی است با ما تماس بگیرید.

شماره امداد فولکس واگن

شماره امداد فولکس واگن 02147629900 است. برای استفاده از خدمات امداد خودرو فولکس در هر ساعت از شبانه روز می توانید با ما تماس بگیرید. ما در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهیم بود و در اولین فرصت ممکن خدمات برای شما ارائه خواهد شد.

کلام آخر

اگر بخواهیم یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در کشور که خدمات مربوط به امداد خودرو فولکس واگن را ارائه می‌کند به شما معرفی کنیم، باید به سراغ امداد کرمان موتور برویم. خدمات ۲۴ ساعته تحت نظر مهندسین حرفه‌ای، با گارانتی و همچنین با نرخ اتحادیه برای شما عزیزان ارائه خواهد شد. با خیال آسوده سرویس و تعمیر خودروی خود را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *