امداد خودرو لاماری | شماره امداد لاماری ایما

امداد خودرو لاماری

امداد خودرو لاماری | شماره امداد لاماری ایما

اگر به دنبال یک مرکز مطمئن تحت نظر مهندسین حرفه‌ای برای تعمیر و یا سرویس خودروی خود هستید، ما به شما امداد خودرو لاماری را پیشنهاد می‌کنیم. در این مطلب خدمات این مرکز و شماره امداد لاماری ایما برای شما ارائه شده است. با مطالعه کامل این مقاله به این نتیجه خواهید رسید که برای تعمیر یا سرویس خودرو بهتر است از مراکز همانند امداد خودرو لاماری کمک بگیرید و به سراغ تعمیرکاران خصوصی نروید. پس با ما همراه باشید.

خدمات امداد خودرو لاماری

در حال حاضر اوضاع اقتصادی کشور اصلاً مناسب نیست. یک تعمیرات ساده بر روی خودرو می‌تواند هزینه زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. به همین دلیل همه دارندگان وسیله نقلیه شخصی می‌خواهند سرویس و یا تعمیر خودروی خود را تحت نظر افرادی انجام دهند که به صورت حرفه‌ای کار می‌کنند؛ با یکبار بررسی می‌توانند خودرو را به بهترین شکل ممکن سرویس و یا تعمیر نمایند و هزینه مناسبی را به عنوان دستمزد دریافت کنند. برای اینکه به چنین شرایط ‌ایده‌آلی برسید بهتر است مروری بر خدمات امداد خودرو لاماری داشته باشید:

تعمیرات و سرویس تخصصی لاماری

از آنجایی که در امداد خودرو لاماری مهندسین کاربلد که به صورت تخصصی دوره‌های آموزشی را سپری کرده‌اند فعالیت دارند، پس اگر شما می‌خواهید خودرو را تعمیر کنید و یا سرویس نمایید، با خیال راحت می‌توانید وسیله نقلیه خود را به دست امداد خودرو لاماری بسپارید و بعد مطمئن باشید که سرویس خودرو به بهترین شکل ممکن انجام شده و شما با خیال راحت می‌توانید سفر خود را آغاز نمایید. یا اگر ماشین تصادف سنگینی را متحمل شده است، مهندسین با سابقه و حرفه‌ای ما خودروی شما را به گونه‌ای تعمیر خواهند کرد که همان کارایی قبلی را داشته باشد.

  تعمیرات در محل خودروی لاماری

آیا می‌دانید در صورتی که شما شماره امداد خودرو لاماری ایما را در گوشی تلفن خود ذخیره داشته باشید هر زمان از شبانه روز که بخواهید می‌توانید از خدمات در محل بهره‌مند شوید؟ کافی است با این مرکز تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید. در صورت امکان، مهندسین و تکنسین‌ها به محل کار یا منزل شما مراجعه می‌کنند و تعمیرات به صورت حضوری انجام خواهد شد. چنین خدماتی در شهر‌هایی همانند تهران که ترافیک بسیار سنگینی وجود دارد، واقعاً مفید خواهد بود. شما به عنوان مشتری بدون اینکه نیاز باشد مرخصی کاری بگیرید و زمان زیادی را برای رسیدن به امداد خودرو لاماری سپری کنید، با تماس گرفتن با شماره امداد لاماری ایما خدمات در محل برای شما ارائه خواهد شد.

در نظر گرفتن گارانتی خودرو

تعمیرکاران خصوصی به هیچ عنوان به گارانتی خودروی شما توجهی نمی‌کنند. اما اگر ضمانتنامه وسیله نقلیه معتبر باشد، وقتی شما به امداد خودرو لاماری مراجعه می‌کنید مهندسی موظف هستند در پایان کار، تخفیف‌هایی را برای شما در نظر بگیرند.

امداد باتری لاماری

در صورتی که باتری خودروی شما خوابیده است، نیاز به باتری به باتری دارد و یا اینکه باتری خراب شده و حتماً باید آن را عوض کنید، کافی است با امداد خودرو لاماری تماس بگیرید. چنین خدماتی را نیز در منزل انجام می‌دهیم.
 این نکته را در نظر بگیرید که متأسفانه تعمیرکاران خصوصی زیادی در کشور هستند که از اعتماد مشتریان سوءاستفاده می‌کنند و یک باتری سالم را مجدداً تعویض می‌نمایند تا بتوانند درآمد بیشتری به دست بیاورند. اما اگر تحت نظر امداد خودرو لاماری خدماتی را دریافت نمایید، مطمئن خواهید بود در صورتی که باتری سالم است، به هیچ عنوان با یک باتری دیگر عوض نخواهد شد.

تعمیر خودرو لاماری با قطعات اورجینال

گاهی اوقات تصادف‌های سنگین باعث آسیب به برخی از قطعات داخلی خودرو می‌گردد به گونه‌ای که مجبور هستید آن‌ها را عوض کنید. آیا می‌دانید اگر این قطعات اصل نباشند کارایی خودرو افت می‌کند، به سلامت موتور آسیب وارد شده و به مرور زمان خودرو شما کارایی خود را از دست خواهد داد؟ برای اینکه چنین تجربه‌ای تلخی نداشته باشید، با امداد خودرو لاماری در تماس باشید. در این مرکز فقط قطعات اصلی استفاده می‌شود و برای اینکه مطمئن شوید این قطعات اورجینال هستند، گارانتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شماره امداد خودروی لاماری

شماره امداد خودروی لاماری 02147629900 است. کافی است شماره را در گوشی تلفن خود ذخیره کرده و هر زمان که به کمک نیاز داشتید، با این مرکز تماس بگیرید. حتی اگر تصادف شدیدی متحمل شده‌اید، اصلاً نیازی نیست که یدکش خبر کنید. با تماس با امداد خودرو لاماری، یدک‌کش به محل اعزام خواهد شد، خودرو را به نمایندگی انتقال می‌دهد و سپس مهندسین ما برای تعمیرات دست به کار خواهند شد. امداد خودرو لاماری خدمات را به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌کند. بنابراین اگر شما یک وسیله نقلیه شخصی دارید، حتماً باید شمار امداد لاماری ایما را در تلفن خود داشته باشید تا در مواقع اضطراری، نیاز به مراجعه به تعمیرکاران خصوصی نباشد. به خصوص اینکه اغلب تعمیرکاران خصوصی به صورت تجربی دانش تعمیرات را آموختند ولی در امداد خودرو لاماری همه مهندسین ما دانش علمی و عملی بالایی دارند.

کلام آخر

در پایان لازم است این نکته را بیان کنیم که امداد کرمان موتور با افتخار تمامی خدمات امداد خودرو لاماری را برای شما عزیزان ارائه می‌کند. ما تیمی از مهندسین حرفه‌ای را در کنار خود داریم که هم دوره‌های عملی مرکز را سپری کرده‌اند و هم از نظر علمی، دانش بسیار بالایی در عیب‌یابی و سرویس خودرو دارند. پس در کوتاه‌ترین زمان ممکن سرویس و تعمیرات برای شما انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *