امداد خودرو ماموت خودرو

امداد خودرو ماموت خودرو

افرادی که به دنبال یک مرکز معتبر برای سرویس و یا تعمیر خودروی خود هستند، حتماً این مطلب را تا آخر مطالعه نمایند. امداد خودرو ماموت خودرو یکی از بزرگترین مراکز در کشور ایران است که تمامی خدمات مربوط به خودرو را تحت نظر مهندسین کاربلد ارائه می‌کند. ما در این مطلب خدمات امداد خودرو ماموت خودرو را برای شما معرفی خواهیم کرد. توجه داشته باشید که سرویس و تعمیر خودرو تحت نظر افراد متخصص، هر مقدار که هزینه‌بر باشد، باز هم ارزش خواهد داشت چون در این صورت از کیفیت کار مطمئن خواهید بود.

خدمات امداد خودرو ماموت خودرو

درست است که در سطح کشور تعمیرکاران زیادی به صورت خصوصی کار می‌کنند ولی ما همواره به مردم توصیه می‌کنیم برای تعمیر و سرویس خودروی خود به سراغ نمایندگی‌های معتبر همانند امداد خودرو ماموت خودرو بروند. در این قسمت از مطلب خدمات این مرکز را برای شما شرح خواهیم داد:

یدک ‌کش ماموت خودرو

اگر شما دچار سانحه تصادف شده‌اید و امکان جابجایی خودرو وجود ندارد و یا در بیرون از شهر، خودروی شما به طور کامل از کار افتاده و نمی‌توانید آن را جابجا کنید، کافی است شماره امداد خودرو ماموت خودرو را در گوشی خود داشته باشید تا با ما تماس بگیرید. در این صورت در اولین زمان ممکن یدک کش اعزام شده و خودروی شما را جابجا می‌کند.

کفی خودروبر ماموت خودرو

افرادی که در زمینه خرید و فروش خودرو کار می‌کنند، قطعاً به این قبیل خدمات نیاز خواهند داشت چون خودرو باید با دقت و بدون هیچگونه آسیبی جابجا شده و به انبار یا سوله نگهداری منتقل شود. برای جابجایی خودرو‌های خود می‌توانید از امداد خودرو ماموت خودرو کمک بگیرید تا خدمات کفی خودروبر برای شما ارائه گردد.

امداد باتری ماموت خودرو

اگر باتری خودرو تمام شده باشد، امداد خودرو ماموت خودرو باتری به باتری را برای شما انجام می‌دهد تا نیازی به تعویض باتری نباشد. به هر حال اگر قطعات اصلی خودرو بر روی آن باقی بماند، طول عمر مفید خودرو و همچنین سلامت موتور حفظ می‌شود. اما اگر باتری از کار بیفتد، امداد خودرو ماموت خودرو متعهد می‌شود که یک باتری اورجینال بر روی خودروی شما قرار داده و گارانتی باتری به شما تحویل دهد. در این صورت مطمئن خواهید بود که باتری اصل است و اصلاً از برند‌های چینی استفاده نشده است.

امداد خودرو سیار ماموت خودرو

جالب است بدانید که یکی از خدمات امداد خودرو ماموت خودرو، مکانیک سیار می‌باشد. دیگر برای تعمیر و یا سرویس کردن خودرو نیازی نیست که حتماً به امداد خودرو ماموت خودرو مراجعه کنید. بلکه اگر شماره امداد ماموت خودرو را در گوشی خود داشته باشید، با یک تماس می‌توانید از خدمات مکانیک سیار در منزل و یا محل کار خود بهره‌مند شوید. همکاران ما با تجهیزات کامل به محل مراجعه می‌کنند و در حضور شما سرویس و یا تعمیر خود انجام خواهد شد. این بهترین اقدامی است که امداد خودرو ماموت خودرو انجام داده است. به خصوص در شهر‌های بزرگ که ترافیک‌ها سنگین است، دیگر نیازی به صرف وقت و ماندن در ترافیک‌های سنگین شهری نخواهد بود.

پنچرگیری خودرو

حتی اگر خودروی شما در کنار خیابان پنچر شده و نمی‌توانید آن را درست کنید، می‌توانید با امداد خودرو ماموت خودرو تماس بگیرید. نیرو‌های ما خدمات مربوط به پنچرگیری را برای شما ارائه می‌کنند.

ویژگی های امداد خودرو ماموت خودرو

شاید برخی از تعمیرکاران خدمات ذکر شده در قسمت قبل را نیز ارائه کنند ولی علت اینکه ما توصیه می‌کنیم شما به سراغ امداد خودرو ماموت خودرو بروید، سودی است که نصیب شما خواهد شد:

1- تمامی خدمات امداد خودرو ماموت خودرو با گارانتی ارائه می‌گردد. سرویس و یا تعمیر با ضمانت انجام شود. در نتیجه تعمیرکار حتماً برگه گارانتی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

2- در صورتی که خودروی شما دارای گارانتی باشد، در زمان محاسبه هزینه‌ها تخفیف بسیار خوبی عاید شما می‌شود.

3- اگر قطعه‌ای در خودرو آسیب ببیند، امداد خودرو ماموت خودرو به شما متعهد می‌شود که از قطعات اورجینال دارای گارانتی استفاده کند.

4- همچنین این مرکز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهد بود. هر زمان از شبانه روز که به کمک نیاز داشتید، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

شماره امداد خودرو ماموت خودرو

شماره امداد خودرو ماموت خودرو 02147629900 است. در هر ساعت از شبانه روز نیروهای امداد ماموت خودرو آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است.

قطعاً یکی از شماره‌های ضروری که باید در گوشی تلفن خود داشته باشید، شماره‌های مربوط به نمایندگی‌های خودرو است. در این صورت حتی اگر در سفر هم باشید باز هم با تماس با شماره امداد ماموت خودرو می‌توانید نزدیکترین نمایندگی‌ها به محلی که حضور دارید را پیدا کنید و تعمیرکاران برای کمک به شما اعزام خواهند شد.

کلام آخر

امداد کرمان موتور یکی از مراکزی است که تمام خدمات مربوط به امداد خودرو ماموت خودرو را ارائه می‌کند. اگر شما با ما تماس بگیرید و یا درخواست اینترنتی امداد، تمامی خدمات مربوط به سرویس و تعمیر خودرو در منزل شما انجام خواهد شد. اگر تصادف سنگینی متحمل شده‌اید، ما با یدک کش، خودرو را به تعمیرگاه منتقل می‌کنیم و وقتی تعمیرات تمام شد، با شما تماس خواهیم گرفت تا برای تحویل خودرو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *