امداد خودرو هایما | شماره امداد هایما 02147629900

امداد خودرو هایما

مجموعه امداد خودرو ‌هایما شبکه گسترده‌ای از مهندسین حرفه‌ای و تکنسین‌های متخصص خود را در سراسر کشور راه‌اندازی کرده است تا افرادی که از خودروهای‌ هایما استفاده می‌کنند با خیال آسوده بتوانند سرویس و تعمیرات وسیله را به مهندسین حرفه‌ای بسپارند و مطمئن باشند که به بهترین شکل ممکن تمامی امور پیش می‌رود. در این مطلب اجازه دهید در مورد خدمات امداد خودرو‌ هایما با شما صحبت کنیم تا بدانید که در چه زمینه‌هایی می‌توانید از کارشناسان و مهندسین در این مرکز کمک بگیرید.

بررسی خدمات امداد خودرو ‌هایما

دامنه خدماتی که امداد خودرو ‌هایما برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است بسیار متنوع بوده و در نتیجه شما برای هر نوع خدماتی می‌توانید با این مرکز در ارتباط باشید. این خدمات عبارتند از:

سرویس کردن دوره‌ای خودرو

مسلماً برای اینکه طول عمر قطعات خودرو و کارایی آن همیشه حفظ شود شما باید در زمان‌های مشخص نسبت به سرویس کردن خودرو اقدام کنید. به خصوص اگر در طول روز زیاد از وسیله نقلیه استفاده می‌کنید و یا اینکه به مسافرت‌های زیادی می‌روید دوره‌های سرویس کردن باید کوتاه‌تر شود. امداد خودرو ‌هایما کلیه قطعات داخلی را برای شما بازرسی می‌کند؛ وضعیت فیلتر‌ها را بررسی کرده؛ شارژ باتری را کنترل می‌کند و از طرف دیگر تعویض روغن موتور را برای شما انجام خواهد داد.

انجام خدمات در محل

متاسفانه رفت و آمد در ترافیک‌های بزرگ شهری محدودیت بسیار بزرگی را برای مردم ایجاد کرده و به همین دلیل غالباً برای سرویس خودرو نیز به نمایندگی‌ها مراجعه نمی‌کنند. ولی امداد خودرو ‌هایما این نوید را به شما عزیزان می‌دهد که در صورت امکان برخی از خدمات برای شما در محل انجام خواهد شد. برای مثال اگر ماشین روشن نمی‌شود نیرو‌های خود را به محل اعزام می‌کنیم تا وضعیت باتری بررسی شده، در صورت امکان شارژ باتری انجام می‌شود و یا حتی اگر نیاز باشد باتری با یک نوع باتری اصل تعویض گردد.

تعمیرات خودرو توسط افراد حرفه‌ای

کلیه مهندسینی که در امداد خودرو ‌هایما حضور دارند دارای دانش تخصصی در زمینه تعمیرات خودرو هستند و با طراحی سیستم خودرو‌ هایما به خوبی آشنایی دارند چون دوره‌های کارورزی را به طور کامل سپری کرده‌اند. بنابراین عیب‌یابی با دقت و سرعت انجام شده و در همان نگاه اول می‌توانند متوجه شوند دقیقاً چه مشکلی در داخل دستگاه رخ داده است. پس تعمیرات به صورت اصولی انجام می‌شود.

در نظر گرفتن گارانتی خودرو

در صورتی که در زمان سرویس و یا تعمیر کردن خودرو هنوز گارانتی آن اعتبار داشته باشد شما تحت نظر امداد خودرو هایما می‌توانید تخفیفات بسیار خوبی را دریافت کنید. به خصوص اگر نیاز باشد قطعاتی در داخل خودرو عوض گردد تعویض قطعات با انواع اصل با استفاده از گارانتی پیش می‌رود تا هزینه نهایی کار برای شما کاهش یابد.

استفاده از روغن‌های با کیفیت بالا

برای تعویض روغن شما نمی‌توانید به هر تعمیرکاری اعتماد کنید چون اگر روغن ناخالصی داشته باشد باعث استهلاک قطعات شده و طول عمر مفید آن‌ها کم می‌شود. اما در امداد خودرو ‌هایما اصلاً نگرانی از این بابت نداشته باشید چون نه تنها تمامی قطعاتی که استفاده می‌کنیم اصل است بلکه روغن‌هایی که برای تعویض روغن مورد استفاده قرار می‌گیرند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

چگونه از خدمات امداد خودرو‌ هایما استفاده کنیم؟

در صورتی که شما دارای خودرو‌ی هایما هستید پیشنهاد ما این است که حتماً شماره امداد ‌هایما را در تلفن همراه خود ذخیره کنید. از آنجایی که این امداد خودرو در اغلب شهر‌های ایران دارای نمایندگی می‌باشد بنابراین شما با در دست داشتن این شماره می‌توانید در هر لحظه از شبانه روز با متخصصین حرفه‌ای در ارتباط باشید.
 زمانی که شما با امداد خودرو ‌هایما تماس می‌گیرید باید برای کارشناسان ما توضیح دهید که دقیقاً به چه نوع خدماتی نیاز دارید. حتی در صورتی که ماشین شما دچار آسیب‌های جدی شده و امکان جابجایی آن وجود ندارد امداد‌ هایما با اعزام کردن یدک‌کش‌ها به محل وظیفه جابجایی وسیله و بردن خودرو را انجام می‌دهد بدون اینکه آسیب بیشتری به اتومبیل شما وارد گردد.

هزینه خدمات تحت نظر امداد خودرو ‌هایما

قطعاً موضوعی که برای همه مردم مهم است بحث مبلغی است که باید برای سرویس و یا تعمیر خودرو بپردازند.
 اولاً امداد خودرو ‌هایما حتماً گارانتی وسیله برقی را لحاظ خواهد کرد. اگر اعتبار دارد حتماً آن را به کارشناسان و تکنسین‌ها نشان دهید تا در محاسبه هزینه‌ها تخفیف بسیار خوبی برای شما در نظر گرفته شود از طرف دیگر لازم است این نکته را بیان کنیم که امداد خودرو‌ هایما تحت تعرفه‌های رسمی عمل می‌کند و در نتیجه قیمت‌ها به صورت سرخود توسط تکنسین‌ها و مهندسین اعلام نخواهد شد.

کلام آخر

افرادی که خودرو ‌هایما دارند در صورتی که به دنبال نمایندگی‌های معتبر برای سپردن خودروی خود به افراد متخصص هستند می‌توانند همین اکنون با امداد کرمان موتور در ارتباط باشند. ما در این مرکز افراد متخصصی داریم که به صورت حرفه‌ای سرویس و تعمیرات خودرو هایما را برای شما انجام می‌دهند. به عبارت دیگر کلیه خدمات امداد خودرو ‌هایما تحت نظر امداد کرمان موتور نیز برای شما ارائه می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *