امداد خودرو پارس خودرو

امداد خودرو پارس خودرو

دارندگان خودروی پارس با خیال آسوده بدون نگرانی از کیفیت کار می‌توانند سرویس و تعمیرات خودروی خود را به امداد خودرو پارس خودرو بسپارند. البته این به انتخاب خود شما بستگی دارد که به سراغ تعمیرکاران خصوصی بروید یا امداد پارس خودرو را انتخاب کنید. برای اینکه یک تصمیم‌گیری درستی داشته باشید توصیه ما این است حتماً این مطلب را مطالعه کنید تا با خدمات این مرکز آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

خدمات امداد خودرو پارس

مسلماً وقتی قرار است برای سرویس کردن و یا تعمیرات خودرو هزینه کنید این هزینه باید مقرون به صرفه باشد. در واقع باید بهترین خدمات را با قیمت مناسب دریافت کنید. پس اجازه دهید مروری بر خدمات امداد پارس خودرو داشته باشیم تا متوجه شوید چرا ما همیشه به مشتریانی که خودرو‌های پارس دارند توصیه می‌کنیم شماره امداد پارس خودرو را در تلفن‌های خود داشته باشند:

مکانیک سیار

تمامی کسانی که تحت عنوان تکنسین و تعمیرکار سیار در امداد خودرو پارس فعالیت می‌کنند دوره‌های علمی و عملی را پشت سر گذاشته و با سیستم طراحی خودرو‌های پارس به خوبی آشنایی دارد. بنابراین با یک نگاه می‌توانند عیب اصلی را شناسایی کرده و مشکل را برطرف کنند. در صورتی که تعمیرکاران تجربی از چنین مهارتی برخوردار نیستند و ممکن است چند بار نیاز باشد خودروی خود را تعمیر کنید.

سرویس و تعمیرات در محل

 آیا می‌دانید امداد خودرو پارس یکی از بهترین خدماتی که در راستای رفاه مشتریان در نظر گرفته است بحث تعمیرات در محل می‌باشد؟ اگر می‌خواهید خودروی خود را سرویس کنید یا اگر صبح در هنگام خروج از خانه ماشین روشن نشد، می‌توانید با شماره امداد پارس تماس بگیرید و مشکل را گزارش کنید. تکنسین‌های ما به منزل شما مراجعه می‌کنند و عیب‌یابی در محل انجام خواهد شد. این موضوع در شهر‌های بزرگ که ترافیک‌های سنگین وجود دارد واقعاً خوشایند خواهد بود.

خدمات باتری به باتری و تعویض باتری پارس خودرو

 بهتر است برای تعویض باتری عجله نکنید و اجازه دهید کارشناسان ما در امداد پارس خودرو مراجعه کنند چون متأسفانه باتری‌های چینی در بازار وجود دارد که طول عمر مفید آن‌ها پایین است. امداد پارس خودرو هم فرآیند باتری به باتری برای شارژ کردن آن و هم تعویض باتری با نوع اصل را انجام می‌دهد.

  استفاده از قطعات اورجینال

به هر حال در جریان تصادف و یا آسیب‌هایی که در اثر تغییرات دمایی و یا عدم استفاده صحیح از خودرو رخ می‌دهد برخی از قطعات می‌سوزد و باید حتماً آن‌ها را عوض کنید. اگر قطعات چینی بر روی خودروی شما نصب شود کارایی موتور کاهش پیدا کرده و شاهد خرابی‌های بیشتر در ماشین خواهید بود. اجازه دهید امداد پارس خودرو تعمیرات را بر عهده بگیرد تا اگر نیاز به تعویض قطعه بود قطعات اورجینال دارای گارانتی بر روی ماشین نصب شود.

ضمانت خدمات امداد پارس خودرو

شما چند تعمیرکار خصوصی و چند مرکز را می‌شناسید که وقتی تعمیرات و سرویس خودرو به پایان می‌رسد به شما گارانتی تحویل دهند؟ چنین خدماتی تحت نظر نمایندگی‌های معتبر همانند امداد خودرو پارس ارائه خواهد شد. برای ما این مسأله مهم است که مشتری با رضایت کامل مرکز را ترک کند و مطمئن باشد اگر خرابی اتفاق افتاد، می‌تواند دوباره از تعمیرکار مربوطه بخواهد خودرو را بررسی کند. به همین دلیل ما ضمانت‌نامه با تاریخ طولانی در اختیار مشتری قرار می‌دهیم تا اگر دوباره این مشکل در مدت اعتبار گارانتی رخ داد، بدون اینکه نیاز باشد هزینه بپردازد، ما وظیفه بازبینی خود را بر عهده بگیریم.

شماره امداد پارس خودرو

شماره تماس امداد پارس خودرو 02147629900 است. برای برخورداری از خدمات یدک کش و کفی خودروبر خودروهای شرکت پارس، امداد باتری، اعزام تعمیرکار به محل، خدمات پنچرگیری و سوخت رسانی سیار تمامی خودروهای این برند، با شماره فوق تماس گرفته و مشکل خودروی خود را با کارشناسان امدادی مجموعه در میان بگذارید.

شاید در هر زمان از شبانه روز شما به کمک تکنسین‌های حرفه‌ای نیاز داشته باشید یا ممکن است در بیرون از شهر ماشین شما خراب شود و نیاز باشد حتماً یک تعمیرکار آن را بررسی کند. همچنین در مواقعی که تصادفات شدید اتفاق می‌افتد می‌توانید از خدمات یدک‌کش امداد پارس خودرو استفاده کنید. بنابراین وقتی شما شماره امداد پارس خودرو را داشته باشید به مجموعه‌ای از تعمیرکاران حرفه‌ای در دسترس دسترسی خواهید داشت که به بهترین شکل ممکن و در اولین زمان به شما کمک خواهند کرد.

کلام آخر

امداد کرمان موتور مفتخر است اعلام نماید که از کلیه دارندگان خودروی پارس حمایت کرده و خدمات امداد پارس خودرو را ارائه می‌کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید اعلام نوع درخواست می‌باشد. درخواست شما را پیگیری می‌کنیم. مسلماً در مواردی که تصادف رخ داده و یا خرابی فنی در دستگاه بروز کرده باشد اولویت ما برای رسیدگی به این قبیل خودرو‌ها خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *