امداد خودرو دیار خودرو

امداد خودرو دیار خودرو

آیا می‌دانید مهمترین تفاوتی که بین امداد خودرو دیار خودرو با تعمیرگاه‌های خصوصی وجود دارد، دامنه خدماتی است که برای مردم در نظر گرفته شده است. در اوضاع اقتصادی فعلی که هزینه یکبار سرویس و یا تعمیر جزئی وسیله نقلیه می‌تواند گران تمام شود، کمک گرفتن از مراکزی همانند امداد خودرو دیار خودرو بهترین راهکار برای رسیدن به خدماتی ‌ایده‌آل با قیمت مناسب خواهد بود. ما در این مطلب هم خدمات این مرکز را برای شما بیان می‌کنیم و هم شماره امداد دیار خودرو را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا هر زمان از شبانه روز که به مشکلی برخورد کردید بتوانید با مهندسین توانمند این مرکز در ارتباط باشید.

بررسی خدمات امداد دیار خودرو

قطعاً با مطالعه ابتدای مطلب این سؤال برای شما به وجود آمده است که خدمات این مرکز چه تفاوتی با تعمیرگاه‌های خصوصی دارد. این خدمات عبارتند از:

 تعمیرات و سرویس در محل دیار خودرو

شما نمی‌توانید هیچ تعمیرکار خصوصی را پیدا کنید که در منزل یا محل کار شما برای سرویس و یا تعمیرات جزئی ماشین مراجعه کند. ولی وقتی شما با امداد دیار خودرو تماس می‌گیرید مهندسین ما در صورت امکان حضوری خدمات را انجام خواهند داد. برای مثال ممکن است یک نقص فنی کوچک در ماشین اتفاق افتاده باشد و یا شما برای سفر نیاز به سرویس کردن خودرو دارید. چنین اقداماتی را می‌توان در خانه یا منزل شما انجام داد.

امداد باتری دیار خودرو

متأسفانه باید این واقعیت را بپذیریم که در حال حاضر تعمیرکارانی در کشور حضور دارند که برای رسیدن به درآمد بالا، حتی حاضر هستند قطعات سالم خودرو مشتری را با قطعات دیگر عوض کنند و هزینه زیادی از او دریافت نمایند. بار‌ها این اتفاق افتاده است که مشتریان بعد از صحبت با امداد دیار خودرو بیان کرده‌اند که یک تعمیرکار عیب خودرو را در خرابی باتری دانسته و می‌خواهد باتری را عوض کند. ولی وقتی کارشناسان ما وضعیت باتری را بررسی می‌کنند متوجه می‌شوند فقط شارژ آن تمام شده و با یک باتری به باتری کردن مشکل حل خواهد شد. پس برای اینکه بیهوده هزینه شما هدر نرود و قطعات اصلی خودرو از روی آن برداشته نشود، لازم است شماره امداد دیار خودرو را در گوشی خود داشته باشید تا در چنین مواقعی با افراد متخصص صحبت کنید.

 یدک کش دیار خودرو

ممکن است شما دچار تصادف شدید شوید که امکان جابجایی خودرو در شهر وجود نداشته باشد. و یا در جاده بیرون از شهر ناگهان ماشین از کار می‌افتد و دیگر امکان رانندگی برای شما وجود ندارد. کافی است شماره امداد دیار خودرو را در گوشی تلفن خود پیدا کرده و با این مرکز تماس بگیرید. یدک کش به محل اعزام می‌شود، خودرو جابجا خواهد کرد و به تعمیرگاه منتقل می‌کند. تعمیرات توسط افراد متخصص صورت خواهد گرفت.

استفاده از قطعات اورجینال در امداد دیار خودرو

به هر حال این مسأله طبیعی است که گاهی بنا به دلایلی همانند تصادف‌های شدید و یا اتصالی‌هایی که در موتور ماشین اتفاق می‌افتد برخی از قطعات به طور کامل از کار افتاده و در نتیجه همین موضوع مانع از روشن شدن وسیله نقلیه می‌شود. قطعاً اگر یک قطعه چینی برای خودرو استفاده شود، در کوتاه مدت مجبور هستید دوباره آن را عوض کنید. بنابراین اگر چه در ظاهرا شما سود می‌کنید ولی وقتی دوباره بخواهید قطعه را عوض کنید، قطعاً هزینه بیشتری برای شما تمام خواهد شد. اما در امداد خودرو دیار خودرو همواره از قطعاتی استفاده می‌شود که دارای گارانتی هستند و این موضوع نشان دهنده اصالت قطعات می‌باشد.

ارائه گارانتی و ضمانت خدمات امداد دیار خودرو

در کل کشور تعداد کمی از تعمیرکاران خصوصی هستند که خدمات خود را با گارانتی ارائه می‌کنند تا اگر مشتری در مدت اعتبار ضمانت‌نامه باز هم شاهد عیبی در خودرو بود بتواند به صورت رایگان از تعمیرکار کمک بگیرد. اما در امداد دیار خودرو هم تعمیرات و هم سرویس خودرو با گارانتی انجام خواهد شد. وقتی مهندسین ما خودرو را بررسی کردند بعد از اتمام کار موظف هستند یک ضمانت‌نامه با مهر امداد خودرو دیار خودرو، نام خود و تاریخ اعتبار طولانی در اختیار مشتری قرار دهند.

شماره امداد خودرو دیار خودرو

شماره تماس امداد خودرو دیار خودرو 02147629900 است.  این شماره‌ را در تلفن همراه خود نگه دارید. خدمات این مرکز به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود. پس در هر زمان از شبانه روز به مشکلی برخورد کردید و به کمک نیاز داشتید، کافی است با امداد دیار خودرو تماس بگیرید. کارشناسان ما به شما کمک می‌کنند تا هر چه زودتر خودرو خود را سالم تحویل بگیرید.

کلام آخر

همانگونه که در این مطلب متوجه شدید کمک گرفتن از نمایندگی‌ها و امداد خودرو‌های معتبر بهترین راهکار برای سرویس و یا تعمیرات خودرو خواهد بود. امداد کرمان موتور مفتخر است اعلام نماید که کلیه خدمات مربوط به امداد دیار خودرو را برای شما عزیزان تحت نظر مهندسین و کارشناسان توانمند ارائه می‌کند. هزینه‌ها در این مرکز کاملاً قانونی و طبق نرخ اتحادیه محاسبه خواهد شد. با بررسی فاکتوری که در اختیار شما قرار می‌گیرد می‌توانید مطمئن شوید که این هزینه‌ها بر چه اساسی برآورد شده و آیا منطقی هستند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *